میدونم هیچ وقت اینا رو نمیبینی و نمیخونی چون نمیدونی
دوباره این وبلایگو ساختم ولی بازم واسه دلتنگی خودن مینویسم....
میدونم یه روز چنان عاشق همسرت میشی که حتما اسمم هم فراموش میکنی چه برسه به خاطره هامون
دوسش داشتم..ولی رفت واسه همیشه.......ما را در سایت دوسش داشتم..ولی رفت واسه همیشه.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 4:15